حرف های دلتنگی

حرف های دلتنگی
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 

نمیدونی بعضی وقتا پیش میاد به دل خودم ترحم میكنم 
بی تو اونقدر ذهن من مشغوله خودمو تو جمعیت گم میكنم 
بی تو حتی به خودم شك میكنم گاهی یادم میره كه اسمم چیه 
مرز دیوونگی و عشقو ببین تو نباشی به همین باریكیه 
دارم از دوری تو میمیرم تو كه نیستی با خودم درگیرم 
مث دیوونه ها سراغتو روزی صد بار از خودم میگیرم 
نمیدونی تا چه حد غمگینم بی تو آیندمو بد میبینم 
مگه میشه تو رو از یاد ببرم بی تو من تا به ابد غمگینم 
تو كه نیستی جای خالی تو رو روز و شب با فكر تو پر میكنم 
چشامو میبندم و مثل قدیم خودمو با تو تصور میكنم 
بی تو حتی خواب به چشمام نمیاد شب بی خوابی من نمیگذره 
كاش میشد خواب چشاتو ببینم كاش میشد با گریه خوابم ببره 
نمیدونی كه چقد دلتنگم دارم از دوری تو میمیرم 
بی تو دیوونه شدم سراغتو روزی صد بار از خودم میگیرم 
خیلی وقته كه تو رفتی اما حلقه تو هنوز تو دستام دارم 
تو تموم عشق و امید منی چجوری من از تو دست بردارم


نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت22:52---27 مهر 1391
هوای تــــو.....



از دود سیگار هم مضرتر است ...



دود سیگار به سرفه ام می اندازد ....



هوای تو به گریه ام ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:متن شعر کامران مولایی,ترحم,شعر,کامران مولایی, ] [ 22:45 ] [ لیلا ]

درباره وبلاگ

به انتهای بودنم رسیده ام اما دیگر اشک نمیریزم، پنهان شده ام پشت لبخندی که درد می کند...
آرشیو مطالب
امکانات وب



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 270
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 152189
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1